niedziela, 1 listopada 2015

Witam

Cześć wszystkim, niektórzy znają mnie może jako Jacoba. Stworzyłem tego bloga jako nagrodę Veteranów na mafii, czyli moim głównym blogu. To jest "Kącik opowiadań Sayaki" Czyli blog poboczny opowiadający o przeszłości naszej zabójczyni Wody, wyżej wspomnianej Sayaki. Jeśli jakimś cudem trafiłeś/łaś na tego bloga najpierw i spodobał ci się to niestety jest mała szansa żebyś zrozumiał/a o co tu chodzi bez przeczytania mojego głównego opowiadania skąd pochodzi nasza fikcyjna tytułowa postać... Jest również prawdziwa Sayaka Yukai, moja przyjaciółka na której był wzorowany charakter białowłosej Wojowniczki.

Tutaj jest link do mojego pierwszego bloga:

http://mafia-rings.blogspot.com/

Mam nadzieję, że pomysł pobocznego bloga odniesie sukces i że będzie się wam go mile czytało.
:)

1 komentarz:

  1. Piękny szablon i czekam na opowiadania :) Mam nadzieję, że będą równie dobre jak twój główny blog. Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń